CD Projekt Red'in üstlendiği açık dünya oyunu
Cyberpunk 2077, sorunlu çıkışının ardından hatalarından arınmak için yeni yamalar yayınlamaya devam ediyor.
Cyberpunk 2077'nin resmi Twitter hesabı üzerinden yaptığı duyuruya göre oyunun
1.23 yaması yayınlandı. Yama,
PC,
PlayStation 4/5,
Xbox One,
Xbox Series X/S ve
Stadia için erişilebilir durumda. Cyberpunk 2077 1.23 yaması
30 GB gibi bir dosya boyutu ile geldi.
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1405471659952332803
Yama temel olarak oyunun daha önce de sıkça hatalar almasına neden olan animasyonlar, kullanıcı arayüzü, sahne, fizik ve oyun sistemlerinde çok sayıda çökme ve donma problemlerini ele alıyor. Cyberpunk 2077 1.23 yama notlarına baktığımızda, bir NPC’yi öldürdükten ve arabalarını çaldıktan sonra vücutlarının arabada sıkışıp kalmasına neden olan bir sorunun düzeltildiğini görüyoruz. Ayrıca Cataresist siber yazılımı da artık düzgün çalışıyor.
Güncelleme, NPC’lerin kıyafetlerinde kırpma ile ilgili çeşitli sorunların çözüme kavuşturulması, Badlands’deki kayaların görünümünün düzeltilmesi ve çeşitli görevlerde Johnny’nin hayalet görünümünün düzeltilmesi gibi sorunlara da el atıyor. 30 GB boyutundaki güncellemede en fazla düzeltme Soygun bölümünde yapılmış durumda.
Cyberpunk 2077 1.23 yamasının tüm detaylarının yer aldığı listeye
buradan ulaşabilirsiniz.
Öte yandan Cyberpunk 2077, 21 Haziran tarihinde PlayStation Store'a eklenecek. Bu yüzden yamanın erken gelmesi bekleniyordu.
Cyberpunk 2077 1.23 yama notları
Görevler ve Açık Dünya
Uzay tuhaflığı
- “Paketi aç” hedefinin konumu değiştirmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
Konser: Aile Konuları
- Görevi tamamladıktan sonra Juliet’in arabasının gözden kaybolma sorunu düzeltildi.
- Juliet’in evindeki bir akış sorunu düzeltildi.
- Oyuncu, Nitelik gereksinimlerinden herhangi birini karşılamadığında Juliet’in evine girmenin mümkün olmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
Soygun
- Jackie’nin camdan geçebileceği bir sorun düzeltildi.
- Bazı korumaların oyuncuya saldırmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
- “Arasaka subayını ara” hedefinin yerine getirildikten sonra etkin kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
- Makinenin lobide ortaya çıkmaması sorunu düzeltildi.
- Bazı Arasaka muhafızlarının kapıdan içeri girmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Bazı muhafızların oyuncunun görüşünde ortaya çıkabileceği bir sorun düzeltildi.
- Arasaka subayının vücuduna erişilememesi, oyuncunun parçayı yağmalayamamasına ve ilerlemeyi engellemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Santo Domingo yarışından sonra oyuncu Claire’den çok erken ayrılırsa ilerlemenin engellenebileceği bir sorun düzeltildi.
- Basilisk’in bazı ağaçların arasından geçmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Wakako ile konuşurken görevle ilgili diyalog seçeneklerinin olmaması sorunu düzeltildi.
- Basilisk’e binerken duman ve toz artık titremeyecek.
Konser: Elveda, Night City
- Oyuncunun Delamain’i araması durumunda Bruce’u kurtardıktan sonra ilerlemenin engellenmesi sorunu düzeltildi.
Zafer Yolu
- V, varmadan önce iniş noktasında dururlarsa AV’de takılıp kalabilme sorunu düzeltildi.
- Görevin sonunda Dakota’nın garajının kapısını açmanın mümkün olmaması sorunu düzeltildi.
- Iris’in yürümek yerine ışınlanabilmesi sorunu düzeltildi.
Konser: Isınmak…
- Tamircinin arabasının sağa dönmek yerine doğrudan kavşaktan geçmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- 8ug8ear’da soğutucuyu kullanma isteminin fiş takılıyken hala seçilebilmesine neden olan ve animasyonu bozabilen bir sorun düzeltildi.
- 8ug8ear almanın mümkün olmadığı bir sorun düzeltildi.
- NPC’lerin yeraltında ortaya çıkıp ilerlemeyi engellemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
Oynanış
- Bir NPC’yi öldürdükten ve arabalarını çaldıktan sonra vücutlarının arabada sıkışıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
- Adam Smasher artık saldırı aşamaları arasındaki animasyonlar sırasında hasar almayacak.
- Bir NPC’nin vücudunu bırakmanın çok fazla yıkıma neden olması sorunu düzeltildi.
- Cataresist siber yazılımı artık düzgün çalışıyor
Görsel
- Çeşitli görevlerde Johnny’nin hayalet görünümü düzeltildi.
- NPC’lerin kıyafetlerinde kırpma ile ilgili çeşitli sorunlar düzeltildi.
- Badlands’deki kayaların görünümü düzeltildi.
- Maelstromer’lardan birinin T-poz vermesi sorunu düzeltildi.
Kararlılık ve performans
- Animasyonlar, kullanıcı arayüzü, sahne, fizik ve oyun sistemlerinde çok sayıda kilitlenme düzeltmesi.
- Çeşitli sistemlerde bellek optimizasyonları ve bellek yönetimi iyileştirmeleri (çökme sayısını azaltarak).
- Çeşitli konsol CPU optimizasyonları.
- Bellek ve G/Ç iyileştirmesi, aynı alanda ortaya çıkan aynı görünümlere sahip daha az NPC örneğine ve daha iyi akışa yol açar.