Oyun

Elden Ring'in iki yeni mekaniği ve oynanış süresi açıklandı!

Geçtiğimiz günlerde Summer Game Fest'te ilk defa oynanış görüntülerini gördüğümüz From Software'in çok beklenen oyunu Elden Ring'den yeni bilgiler gelmeye devam ediyo...

From Software'in çok beklenen oyunu Elden Ring'den yeni bilgiler gelmeye devam ediyor. Gelen bilgiler arasında oyunun tahmini oynanış süresi ve iki yeni oyun mekaniği var.

Spirits ve Crafting sistemi

Oyunun yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, Famitsu ile gerçekleştirdiği röportajda Elden Ring ile ilgili yeni ipuçları verdi. Oyunun tahmini oynanış süresinden bahseden Miyazaki, iki yeni mekanik ile ilgili de bilgi verdi. Bu iki yeni mekanik "Spirits" ve "Crafting" sistemi. From Software oyunlarında daha önce görmediğimiz "Spirits" sistemi ile oyuncular öldürdükleri düşmanların ruhlarını kendi tarafında yeniden canlandırabiliyor ve savaş sırasında ödünç olarak onlara yetenek aktarımı yapılabiliyor. Bütün ruhların yetenekleri yalnızca savaş odaklı değil. Bazı ruhlar oyunculara farklı şekillerde yardımcı olabiliyor. Ek olarak oyuncular ruhlarının özelliklerini arttırabilecek, görüşme sırasında bunun nasıl gerçekleşeceği bilgisi paylaşılmadı. Oyunculara sunulacak bir başka sistem ‘Crafting‘ oluyor. Elden Ring‘de anında eşya üretebileceksiniz. Her Craft tabanlı oyunda olduğu gibi bazı ürünleri üretmek için kaynak toplamanız gerekiyor.

Gerçek zamanlı hava durumu ve saat

Oyun içerisindeki hava durumu ve saat gerçek zamanlı olarak değişecek. Bu tip unsurlar düşmanlarla savaşırken size karşı kurdukları stratejiyi etkileyecek. Miyazaki, Elden Ring'in oynanış süresinden de bahsetti. Oyunu tamamlamanın yaklaşık olarak 30 saat sürebileceğini belirtti. Tabii ki bu süre oyuncuların oynanış tarzına göre değişebilir. Elden Ring’e bu zamana kadar çıkacak olan en büyük FromSoftware yapımı olarak bakılıyor. Elden Ring 21 Ocak 2022 tarihinde PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X ve PC üzerinde satışa sunulacak.
{ "vars": { "account": "UA-53462249-3" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }