Oyun

"Knockout City" bu senenin en renkli ve eğlenceli oyunu!

Knockout City, Mario Kart Live: Home Circuit'in arkasındaki geliştirici EA ve Velan Studios'tan geliyor. Knockout City, 21 Mayıs'ta PC, Switch, PlayStation 4, Xbox One, PS5 ve Xbox Series X / S'ye...

Knockout City, Mario Kart Live: Home Circuit'in arkasındaki geliştirici EA ve Velan Studios'tan geliyor. Knockout City, 21 Mayıs'ta PC, Switch, PlayStation 4, Xbox One, PS5 ve Xbox Series X / S'ye geliyor. Tüm platformlar arasında çapraz oyun sistemi ile hangi platform kullanıcısı olursanız olun arkadaşlarınızla oynayabileceksiniz. Tam oyunun ücretsiz ve sınırlı süreli bir denemesi de piyasaya sürülecek.

Oyunun üç farklı oyun sistemi bulunuyor, Sokak Oyunu, Lig Oyunu (rekabetçi) ve Özel Maçlar. Knockout City'de yakan top kavgaları için beş konum ve ayrıca bir lobi görevi gören Hideout yer alacak. Altı top türü, beş oyun modu ve yüzlerce kozmetik seçeneğin kilidini açan bir Street Rank ilerleme sistemine sahip olacaklar. Evet, yüzlerce aksesuar, saç modeli, araç ve kıyafet seçeneği. Mürettebat sistemi, eşleşen logolar ve aksesuarlarla ekipler oluşturmayı vurgular; bu, üyelerin görünümlerini parça parça koordine etmeleri gerektiği anlamına gelir. Doğal olarak Knockout City'de, Brawl Shop'ta oyuncuların oyun içi para birimi HoloBucks'ı kullanarak ürün satın alabilecekleri bir dijital mağaza var. Velan Studios CEO'su Karthik Bala, "Brawl Shop'taki herhangi bir ürün HoloBucks ile satın alınabilir" dedi. "HoloBucks oyun yoluyla kazanılabilir veya oyuncular bunu seçerse gerçek parayla satın alınabilir." Sesi bu cümlenin ikinci yarısında gözle görülür derecede daha sessiz hale gelse de, Karhtik Bala, Brawl Shop'un sadece kozmetik öğeler içerdiğini ve beceri artırıcı aksesuarlar içermediğini açıkça belirtti. "Knockout City, herkesin bir avantaj satın almayacağı ve sadece becerilerinizi bireysel ve takım olarak uygulamanın size rakiplerinize üstünlük sağlayabileceği düz bir oyun alanında olması etrafında tasarlandı," dedi.

Oyun mekanikleri merak uyandırıyor

Oyunda atış yok, silah yok. Tamamen top temelli mekaniklere sahiptir ve sağlam bir dövüş oyunu gibi oyuncuların rakiplerini yenmek için zamanlamaya ve konumlandırmaya güvenmesi gerekir. Nişan alma yoktur; Doğru zamanda atış yaptığınız sürece toplar düşmanlara otomatik olarak kilitlenir. Oyuncular gelen bir topu yakalayıp istedikleri kadar hızlı bir şekilde ateşe karşılık verebilir veya ona tutunup ölümcül bir atış için strateji oluşturabilirler. Bu, özellikle bir harita üzerinde düzinelerce oyuncu ve havada uçan çok sayıda top ile, yüksek miktarda donanım performansı gerektirir. Velan geliştiricileri, yükün üstesinden gelmek için benzersiz bir oyun motoru olan Viper ve programlama dili olan V-script'i oluşturdu. Bala, "Burada her şey bir V ile başlar," dedi. Özellikle V-script hakkında konuşurken, şunları ekledi, “Her kod satırı ileri ve geri çalışabilir, bu nedenle tüm simülasyonumuz internetteki gecikmeyi bu şekilde yönetecek şekilde yönetilir. Oldukça benzersiz. " Ağlar ve platformlar arasındaki gecikme, Velan’ın temel endişelerinden biriydi. Örneğin, oyundaki bir tamirci, rakiplerin "toparlanmasına" veya tekrar tekrar ileri geri atmasına izin vererek, her geçişte hızlanarak birisi ürküp yüzüne gelene kadar hızlanır. Gecikme eşitsizlikleri bu mekanizmayı tamamen bozabilir ve Bala, Viper ve V-script'in sorunu ele alma şeklinden gayet memnun olduğunu söyledi. "Bu bir an gibi," dedi. "Her şey zamanlama ve konumla ilgili. Tüm bunlarla başa çıkabilmek ve pratik internet gecikmeleriyle başa çıkmak bizim için gerçekten zordu. "

Kapalı beta

Knockout City için bir kapalı beta bu hafta sonu, 20-21 Şubat, yalnızca PC'de ücretsiz olarak sunulacak. Takım KO adı verilen 3'e 3 modu, üç harita ve üç top türü içerecek. Özellikle, Bomba Topu (patlayan), Kafes Topu (hedefini küçük bir küresel kafeste hapseden) ve Ay Topu (yerçekimi bozan) olacak. Elbette, beta oyuncuların incelemesi için yüzlerce özelleştirme seçeneği de bunlara ek olacak.
{ "vars": { "account": "UA-53462249-3" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }