- SSRTGI "Işın İzleme Yeniden Gölgelendirme Filtresi" daha fazla derinlik ve gerçekçilik duygusu oluşturmak için oyunların aydınlatmasını ve gölgelerini iyileştirecek.
- SSAO (Ekran Alanı Ortam Oklüzyonu), özellikle loş ışıklı/iç mekan ortamlarında, 3B nesnelerin kesişme noktalarının yakınındaki gölgelerin görünümü vurgulayacak.
- Dinamik DOF (Alan Derinliği), oyunlara daha sinematik bir gerilim hissi vererek, sahne içindeki nesnelerin yakınlığına dayalı olarak bokeh tarzı bulanıklık uygulayacak.
Nvidia yeni teknolojisini duyurdu: DLDSR
Nvidia, yeni Derin Öğrenme Dinamik Çözünürlük (DLDSR) teknolojisini duyurdu. 14 Ocak'ta yayınlanacak yeni güncellemeyle sürücülere eklenecek olan yeni DLDSR teknolojisi, Tensor çekirdekleri tarafın...
Bunlar da ilginizi çekebilir