"Büyük bir yapım ve ayrıca büyük bir meydan okuma. Eğlencenin sınırları yakın gelecekte ortadan kalkarken, bu yılı bir adım daha ileriye götürerek farklı ortamlara ve zamanlara meydan okumak istiyorum."https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1477469593606438912 Kojima'nın geçmişte yeni bir interaktif film-oyun melezi hakkında yaptığı açıklamaları düşünürsek, yeni projesi bu yönde şekillenebilir. Bildiğiniz gibi Kojima Productions filmler için yeni bir bölüm açtı ve Death Stranding de adeta bir film tadında oyundu. Kojima'nın Microsoft ile yeni bir bulut oyunu üzerinde çalıştığına dair kanıtlar da var. Belki de bu bulut oyunu, Netflix'in Bandersnatch oyununa benzer, gerçek zamanlı olarak seçimlerinize göre gelişen ve değişen bir tür "kendi maceranızı seçin" yapımı gibi.
"2022 eğlence sektörünün tamamen değişeceği bir yıl olacak"
Sosyal medya hesabından iki yeni proje üzerinde çalıştığını doğrulayan Hideo Kojima, bu açıklamanın ardından yeni dedikodulara da açık kapı bırakmış oldu. Bilgiler, çeşitli Japon video oyunu geliştiricilerinin 2022 için isteklerini derleyen bir makalede Famitsu’dan geldi. Ünlü yapımcı yeni nesil bir geliştirme sistemi arayışı içinde. Kojima Productions olarak, Corona öncesi esnek ve iletişimsel, hızlı üretim ritmini yeniden kazanmayı amaçlayan yapımcının büyük bir marka ve yeni ama zorlayacak yeni bir marka için çalışmalara başladığı belirtiliyor. Sitedeki açıklamaya göre, Kojima, ayrıca oyuncuların 2022’de nelere dikkat etmesi gerektiğini de açıklıyor: 2022’yi “Eğlence endüstrisinin akışla kesinlikle değişeceği yıl” olarak tanımlayan yapımcı, “Formdaki değişiklik, işin kendisi ve iş yöntemi üzerinde büyük bir etkiye sahip olacaktır, Bu değişikliklerin net bir şekilde görülebileceği bir yıl olacak.” diye ekliyor. https://www.megabayt.com/oyun/hideo-kojima-gercek-zamanli-degisen-video-oyunlari-yapmak-istiyor/
Editör: Megabayt Haber