Dark Passenger kurucu ortakları Jakub Ben ve Marcin Michalski, stüdyolarının resmi olarak kurulduğunu duyurdular. PC Gamer tarafından farkına varılan bir dizi tweet'te stüdyo, yeni yetenekler aradığını söyledi. Jakup ve Marcin, The Witcher 3 projesinde çalışan bir sanat ekibinin bir parçasıydı ve ayrıca daha sonra Cyberpunk 2077'de sözleşmeli işler yapmaya devam ettiler.
Yeni oyun Titanfall ve Absolver'dan bazı fikirler ödünç alacak
Dark Passenger'ın ilk oyununun henüz bir ismi yok ancak stüdyonun web sitesinde projeyle ilgili bazı detaylar yer alıyor. Jakup ve Marcin, hem rekabetçi hem de co-op oyun desteği ile çevrimiçi çok oyunculu bir oyun oluşturmak istediklerini söylediler. Belirtilene göre Titanfall ve Absolver gibi oyunlardan bazı fikirler ödünç alacak gibi görünen yeni oyunda oyuncular, feodal Japonya dünyasında gezebilecekler.
Dark Passenger stüdyosu oyun hakkında, “Hareket sistemimiz, oyuncuların diğer oyuncular tarafından atılan oklar üzerinde koşmak, pençeler kullanarak dikey yüzeylerde hızlı tırmanmak veya engellerin üzerinden atlamak için bir direk gibi mızrak kullanmak gibi inanılmaz beceriler gerçekleştirmelerine izin verecek." dedi.
"Yakın mesafeli çatışmalara girmek, stratejiler kadar el becerisi ve takım arkadaşlarıyla yakın işbirliği gerektirecek."
CD Project Red stüdyosu çalışan kaybetmeye devam ediyor
Bu yeni stüdyonun kuruluş haberi, eski CD Projeckt Red yöneticisi Konrad Tomaszkiewicz'in yılın başında Rebel Wolves adlı bir stüdyo kurduğunu duyurmasının ardından geldi. Tomaszkiewicz, ekibinin ilk projesinin Unreal Engine 5'te inşa edilmiş bir karanlık fantezi rol yapma oyununu olacağını ve 2025'te yayınlayacağını söyledi. Eleştirmenlerce oldukça beğenilen The Witcher 3'ü yönettikten ve Cyberpunk 2077'ye çeşitli katkılar bulunduktan sonra Tomaszkiewicz, Mayıs 2021'de CD Projeckt Red'den ayrıldı.
Eski stüdyolarına atıfta bulundular
Ayrıca belirtilene göre Dark Passenger'ın yeni kariyer sayfası, CD Projeckt Red'e bazı atıftalarda bulunuyor. “Hoşgörü, destek ve anlayışa dayalı, önyargısız bir ortam yaratıyoruz. Bireysel ihtiyaçları, grubun beklentileri kadar ciddiye alıyoruz. Tüm olanakları, özel tıbbi bakımı ve ücretli fazla mesaiyi sağlıyoruz. İş-yaşam dengesine önem vererek esnek çalışma saatleri ve tatiller sunuyoruz.”
Stüdyonun ilk oyununu ne zaman görebileceğimize gelince, Dark Passenger bu konu hakkında herhangi bir bilgi paylaşmadı.