Bethesda Başkanı Hines'a, Redfall oyununun lansmanının 6 Eylül'de çıkacak olan Starfield oyunu üzerinde nasıl bir baskı oluşturduğu sorulduğunda, Hines, şirketin geçmişte de benzer zorluklarla karşılaştığını ve bu deneyimlerden öğrendiklerini belirtti. Oyuncuların beklentilerini karşılayamamaktan hoşlanmadıklarını söyleyen Hines, bu tür zorlu lansmanlara rağmen vazgeçmediklerini ve oyunlarını geliştirmeye devam ettiklerini vurguladı.
Hines, Redfall'ın "iyi bir oyun" olmasını sağlamak için ellerinden geleni yapacaklarını ve bu süreçte önceki Bethesda oyunlarının başarılarına dikkat çekti. Aynı zamanda, Redfall'ın Game Pass gibi bir platformda yer alacağını ve uzun vadede bu platformun önemli bir parçası olacağını belirtti.
Röportajda, Redfall oyununun lansmanının teknik sorunlar ve düşük puanlarla karşılandığına dair bilgiler de verilmekte ve Xbox Game Studios patronu Matt Booty'nin Arkane Austin stüdyosunun kapatılma planlarının olmadığını ve stüdyonun desteklenmeye devam edeceğini ifade ettiği bilgisi paylaşıldı.