AAA oyunlar olacak
Remedy, 2001 ve 2003'te piyasaya sürülen ilk iki Max Payne oyununu yapmıştı ve The Matrix'te gördüğümüze benzer "bullet time" isimli ağır çekim efektini ilk kez kullanan oyun olarak karşımıza çıkmıştı. Karakterimiz olsun hikaye anlatımı olsun birçok konuda döneminde çok beğenilmişti ve adını efsaneler arasına yazdırmıştı. Remedy, 2002 yılında Max Payne markasının haklarını Rockstar Games'in ana şirketi Take-Two'ya 34 milyon dolara sattı. Remedy ve Rockstar arasındaki anlaşma sayesinde Max Payne yeniden yapımları mümkün hale geldi. Rockstar, "tipik bir Remedy AAA oyun prodüksiyonu ile uyumlu" olacak olan yeniden yapımların geliştirme bütçesini finanse edecek ve Rockstar, geliştirme, pazarlama ve diğer maliyetlerini karşıladıktan sonra Remedy, sonraki oyun satışlarından telif hakkı kazanma fırsatına sahip olacak. Rockstar'ın kurucusu Sam Houser yaptığı açıklamada , "Remedy'deki uzun süreli arkadaşlarımız orijinal Max Payne oyunlarını yeniden yapmak için bize ulaştıklarında çok heyecanlandık. Remedy ekibinin yıllar içinde yarattığı çalışmanın büyük hayranlarıyız ve bu yeni sürümleri oynamak için sabırsızlanıyoruz" dedi. Remedy CEO'su Tero Virtala şunları ekledi: “Max Payne, Remedy'deki herkesin kalbinde her zaman özel bir yer tuttu ve dünya çapındaki milyonlarca hayranın da aynı şekilde hissettiğini biliyoruz.Orijinal Max Payne oyunlarının hikayesini, aksiyonunu ve atmosferini oyunculara yeni yollarla geri getirme şansı için Rockstar Games'teki ortaklarımızla bir kez daha çalışmaktan büyük heyecan duyuyoruz.” Remedy şu anda Alan Wake'in uzun zamandır beklenen yeni oyunu üzerinde de çalışıyor.
Editör: Megabayt Haber